Bij papa & mama. - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Raoul Vos - WaarBenJij.nu Bij papa & mama. - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Raoul Vos - WaarBenJij.nu

Bij papa & mama.

Door: Raoul

Blijf op de hoogte en volg Raoul

25 April 2010 | Nederland, Middelburg

Tis hier saai, kmag niks drinken en moet voor 12 uur 's avonds in mn bed liggen.
Oftewel: ik ben weer in Nederland. En wel in het rustieke Zeeland om alhier even de afgelopen vier maanden eens in alle rust te overdenken en af en toe voor mn ouders te koken.

Mochten jullie mij een plezier willen doen, nodig me dan zoveel mogelijk uit om WAAR DAN OOK, wat dan ook te komen doen, want dan hebben ze hier ook weer een paar uurtjes rust.

Tot snel!

• 25 April 2010 - 15:21

Ingrid & Petra :

Mocht je nog een last minute te pakken kunnen krijgen, dan ben je van harte welkom om hier een biertje te komen drinken!
    Slaapplaats is ook nog wel te regelen!
    Zo niet, dan maar gauw een biertje in Arnhem!

Groetjes aan je ouders :D

• 25 April 2010 - 16:07

Marieke:

a.s. vrijdag komt onze lieve koningin naar Middelburg.... Als je wil helpen met beveiligen!?!?!?!

• 25 April 2010 - 18:33

Licia :

Kom gerust poepbroeken verschonen of ramen zemen....k weet niet of je dat bedoelde.
    Fijn dat je weer heelhuids terug bent.
    Op zoek naar een volgende uitdaging?

liefs
    Licia

• 26 April 2010 - 06:34

Germen:

Je kunt in Arnhem langs komen. Ik heb een bed klaar staan en zelf heb ik vakantie. Daarbij is er genoeg te doen rond huis:)

Heb je nog het zelfde tel.nr?

Groeten aan je ouders

• 26 April 2010 - 15:28

Evelien:

welkom terug :) dat ga je vast niet lang uithouden zo! kom anders koninginnenacht vieren in arnhem!