een paar nietszeggende fototjes - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Raoul Vos - WaarBenJij.nu een paar nietszeggende fototjes - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Raoul Vos - WaarBenJij.nu

een paar nietszeggende fototjes

Door: Raoul

Blijf op de hoogte en volg Raoul

26 Januari 2010 | Frankrijk, Parijs

hier gaat tie super!
bijna iedere dag wel paar uurtjes boarden... zeker 5x per week pizza, iedere dag dezelfde muziek en als je vrij bent aan de andere kant van de bar jezelf vermaken. Vooral omdat er 5cm tussen onze woonkamer & de bar zit. Moet aardig veel uren maken, maar wel gaaf om een keer barman te spelen. Heb al een heleboel toffe mensen ontmoet en nu eindelijk wat foto's online gezet.

bij deze http://www.flickr.com/photos/raoulvos/sets/72157623138719965/

• 26 Januari 2010 - 21:49

Petra:

Ik keek toevallig van 't weekend nog op je site en nu is er een nieuw berichtje :d
    Leuk om wat te horen!
    Ik zie op sommige foto's wel wat wallen en zelfs grijs haar, dus je moet toch maar wat langer slapen ;)
    Hé, enjoy!
    Groetjes uit Arnhem!

• 26 Januari 2010 - 22:14

Werner:

Zoals we ook hier in Delft zeggen: "Duurt lang". Maar dan toch eindelijk wat foto's.
    Mooi dat je je nog vermaakt tijdens het bbq'en deel 33. Nog veel plezier daar en succes met bbq'en deel 34-500.

• 26 Januari 2010 - 22:43

Jenneke:

hey raoul,

leuk wat te lezen en zien. zo te zien vermaak je je goed, al had je voor het boarden niet zo ver weg gehoeven. dat werd hier in arnhem ook gedaan, alleen wat kortere tijd. de sneeuw verdween. veel plezier nog de komende tijd. groet, jenneke

• 27 Januari 2010 - 09:18

Kapelle:

Ha Raoul, mooi zeg de sneeuw in de zon!!!!!
    Geniet ervan joh. Enne.....af en toe een vitamine C shot kan geen kwaad volgens mij!
    liefs van ons beiden.

• 27 Januari 2010 - 14:33

Bram Dees:

Hoi Raoul,

Mooi dat je het zo naar je zin hebt.
    Met die pruik op je kop kan je zo het Staus orkest van Andre Rieu in.
    Wij wensen je het goede van uit het Friesche land.

de DEZEN!

• 27 Januari 2010 - 15:56

Mama:

hey boy, leuk om even wat plaatjes te zien, krijgen we een beetje een idee, van jou reilen en zeilen, mooie foto die van de sneeuw, prachtig, gelukkig kun je er elke dag even van genieten. veel gezelligheid en werkse!!!! gr. en knuffel mama

• 27 Januari 2010 - 16:52

Henk-Jan:

Heej Raoul,
    Leuke plaatjes, maar opvallend weinig apres- ski foto's voor iemand die in een bar werkt cq leeft. Maar bij deze beelden krijgen we wel weer zin eine schone skitag. Veel plezier,
    HJ & W

• 28 Januari 2010 - 21:44

Papa:

Hoi Raoul,
    Leuke om wat van je te zien, maak wat meer foto's van de sneeuw enz Wees blij dat je in frankrijk zit en niet op Machu Picchu
    op het ogenblik.
    Veel plezier nog de komende 61 dagen.
    LIEFS papa

• 16 Februari 2010 - 03:27

Petra:

Ha die Vos!
    Hoe is het daar? Geniet je nog steeds van de sneeuw?
    Wat een heerlijk leven heb je toch eigenlijk he, beetje boarden, beetje feesten. :D
    De afgelopen 3 weken nog wat leuks beleefd of nieuwe foto'tjes gemaakt?
    Have fun!