Ik ben er... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Raoul Vos - WaarBenJij.nu Ik ben er... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Raoul Vos - WaarBenJij.nu

Ik ben er...

Door: Raoul

Blijf op de hoogte en volg Raoul

14 December 2009 | Frankrijk, Parijs

Bonjour.

we zijn zaterdagochtend aangekomen in Saint Francois Longchamp. Ut dorp is nog lekker leeg, alhoewel er vandaag al weer wat meer mensen rondhuppelden. Alles in het dorp is nog dicht, dus moesten met auto de berg af om daar boodschappen te doen voor het hele groep. We hebben een supertof team van 4 barmannen en 3 vrouwelijke reisleidsters @ the moment. Doen veel samen en op het moment gaat ut nog allemaal lekker relaxed aan.
De afgelopen dagen het cafe schoongemaakt, beetje geklust en inrichten. De drank voor het cafe is binnen en de t-shirts en mn werkjas heb ik net ook gehad.

De komende dagen moet er nog een hoop sneeuw gaan vallen, maar ut weerbericht zegt dat dat nog niet echt gaat gebeuren. Het sneeuwkanon moet dus nog even goed zn best doen.

Dat was ff een korte update. Ik ga me hier helemaal thuis voelen in de bergjes in ieder geval!

Als je wat vaker van me wilt horen: facebook.com/raoulvos & twitter.com/raoulvos
Pica's komen binnenkort keertje.

Toedeloe!

• 14 December 2009 - 19:39

Werner:

Veel plezier daar in Frankrijk en maak er maar wat moois van.
    En daar wel op tijd komen he.

• 14 December 2009 - 21:35

Judel:

Hoi Raoul,

veel plezier! Ik hoop dat je weer een leuke ervaring hebt en er ook weer een paar volwassen dingetjes van oppikt ;-)

Voor de rest gewoon lekker genieten en ons een beetje op de hoogte houden :-) Enjoy!

Liefs Judith

• 14 December 2009 - 22:07

Papa En Mama:

hey boy, o,nee, bonjour garçon, fijn dat je goed bent aangekomen, en dat jullie een leuk team lijken te hebben, nog even rustig aan voordat de drukte begint.... en een hele hoop sneeuw is te hopen!, hier is het ook al onder nul!!!, wodka maakt het prima, de geiten gingen helemaal flippen, toen hij in de wei kwam, hij vermaakt zich uitstekend en gaat keurig op tijd weer in z,n hok!! wat goed opgevoed :)we zullen goed voor hem zorgen. hopelijk heb je een goed onderkomen/bed?!
    geniet ervan en een goede start gewenst. au revoir!

• 15 December 2009 - 10:13

Beer:

Hey Vos,

Ik kon donderdag niet bij het afscheidsfeestje zijn, maar gelukkig had ik je maandag alvast de hand kunnen schudden. Mooie tijd toegewenst daar!

• 15 December 2009 - 16:24

Janita:

Nou, nou, weer iets heel anders. Tof voor je. Er moet natuurlijk nu weer wat brood op de plank komen na al de andere reizen. Dit is ook wel heel leuk, wel wat meer structuur, alhoewel...
    Geniet maar veel.
    Je komt met het smeltwater pas weer naar beneden in april?
    Veel plezier.

• 19 December 2009 - 18:30

Kapelle:

Hoi Raoul, mooi he die bergen! We have a great creator! K en J

• 04 Januari 2010 - 10:02

Greetjevos:

hallo Raoul.Wij wensen jou alle goeds toe in 2010.heb een mooie tijd en hopen dat er veel sneeuw komt[of ligt er al?]groetjes van Kees Greetje

• 18 Januari 2010 - 10:39

Petra:

Hé Vos,
    Je hebt wel door dat je het schaatsen hier misloopt he ;)?!