Pictogrammen - Reisverslag uit Yuanyang, China van Raoul Vos - WaarBenJij.nu Pictogrammen - Reisverslag uit Yuanyang, China van Raoul Vos - WaarBenJij.nu

Pictogrammen

Door: Raoul

Blijf op de hoogte en volg Raoul

24 April 2009 | China, Yuanyang

jaaa, eindelijk een computer waar ik wat mee kon en wat tijd over in de buurt van diezelfde computer. Dus hierbij de link naar de nieuwe pictogrammen.

http://www.flickr.com/photos/36180966@N08/

Om een of andere reden zet tie ze niet geheel in chronologische volgorde. Sowieso zet tie de nieuwste foto's vooraan, dus misschien krijg je een wat verwrongen beeld. Wat je sowieso natuurlijk wel krijgt als ik iets in beeld probeer te brengen.
Naja, enjoy het bekijken bij de lunch en word maar lekker jaloers :).

  • 24 April 2009 - 06:51

    Maartje.:

    Jaloers, zoals je al zei!

    Echt super mooie foto´s Je ziet echt ontzettend veel dingen .. Leuk om te zien wat je allemaal doet en dat je steeds op alle foto´s moet lachen, je hebt het dus super naar je zin als ik dat zo zie!! Echt super lekker, geniet ervan en dat van je friet.. Ik herken het. In Indonesie hadden we ook 1 reastaurant waar je dat kon krijgen, dus als we in die plaats waren gingen we altijd daar uit eten en iedereen nam heerlijk friet! super grappig..

    Geniet ervan en ik heb alweer zin in de volgende partij foto´s.

    Liefs Maartje

  • 24 April 2009 - 08:13

    Bram Dees Sr.:

    hoi raoul.
    eindelijk een reactie vanuit franeker.

    geweldig !!!!
    dit alles zal voortaan deel uitmaken van jou leven, het is namelijk zo, je vergeet het nooit.
    dus raoul blijf genieten jongen.
    goede reis verder en tot horens ofzo.

    groeten van de frieze dezen

  • 26 April 2009 - 18:43

    Frances:

    hooi!

    allereerst: leuke shirtsjes! wel een paar nieuwe geloof ik(A)

    Maar ziet er echt geweldig uit! heb wel zin in mn vakantie even naar je toe te komen;) haha neehoor dat doe ik je niet aan.

    geniet jij maar heerlijk veel van al dat lekkere eten, en al die chinezen!

    hele dikke knuffel!!

  • 28 April 2009 - 18:26

    Henk V/d Veen :

    Hallo Raoul,

    Genoten van je prachtige foto's en verslagen.
    Bijzonder wat je in zo'n korte tijd allemaal kunt ondernemen.
    Je foto's van de bergen spraken mij als platlander het meeste aan.
    Zo hoog mogelijk!!!
    Ben benieuwd naar je volgende belevenissen.
    Farewell.

  • 29 April 2009 - 09:46

    !!!!! BELANGRIJK !!!:

    Heej raoul, ff een opmerking, ik heb geen idee wanneer je ongeveer terugvliegt en door naar peru, en waar je tot die tijd nog bent maar op 22 july is er een spectaculare zonsverduistering (volgens internet) deze is te zien voor ongeveer 5 minuten op de lijn tussen de bovenkant van burma en shanghai... doe er mee wat je wil..

    groetjes jorick

  • 29 April 2009 - 21:09

    Mama En Papa:

    hey boy, t,is weer genieten van al die mooie foto,s! die sawa,s ....en dan in het echt!!! op het nieuws was gisteren iets over een grote rivier in yunnan, de gangze oid, waar ze dammen aan het bouwen zijn, om elektrischiteit op te wekken,waar niet iedereen blij mee is, misschien heb je daar ook nog iets van mee gekregen/gezien, enorme bouwwerken. wij gaan morgen de vlag uithangen en de 6 kampers aanmoedigen, kijken of dat een beetje lijkt op jouw waterfestival!! veel plezier, goede reis en veel liefs en zegen, papa en mama.

  • 03 Mei 2009 - 00:47

    Jorick:

    kijk dit zijn de betere berichten, hier 3 uur snachts dus bij jou een mooie tijd midden op de dag, zit je al in hongkong? toevallig al wat meegekregen van een onderzoek vanwege mogelijke mexicaanse griep???? der zitten namelijk nog wat nederlanders in quarantaine.... :) succes met je visa verlengen... groeten jorick

  • 03 Mei 2009 - 19:33

    Rian Tange:

    He Raoul, je kent me waarschijnlijk niet, maar mijn ouders kennen jouw ouders weer. Ik hoorde dat je misschien naar Tibet wilde gaan. Ik ben daar twee keer geweest, dus mocht je nog tips willen, dan kun je me altijd mailen. Tibet is echt onwaarschijnlijk mooi, indrukwekkend en ook triest, maar ik raad het iedereen aan om ernaar toe te gaan. Ik zag ook dat je Labrang in je programma had opgenomen. Daar waren we vorig jaar nog toen het eigenlijk op slot zat. We zijn toch binnengekomen. De politie had ons snel te pakken, maar na enig onderhandelen konden we 3 uur blijven. Het klooster is erg de moeite waard om te bezoeken en ook weer erg triest omdat veel monniken daar gearresteerd zijn vorig jaar. Geniet van het reizen (nooit met mate), het is zo geweldig!
    Groetjes, Rian (ook zo'n globetrotter).

  • 05 Mei 2009 - 02:12

    Ron:

    Na jou verhaal de laatste keer zie ik af van intreden in een klooster. Pfoe. Maar goed dat je dit deed als onderdeel van een reis en daarna verder kon trekken.

    Mooie foto's en grappig te zien hoe jouw kapsel verandert. Niet verkeerd hoor!

    Houdt moed en amuseer jezelf ook verder tijdens deze weergaloze reis.

  • 09 Mei 2009 - 06:42

    Peter:

    Dzao Vos,
    Volgens mij maak je een hoop mee. Die vos die drink niet alleen bier! Ik zie dat je genoeg maten hebt om je te vermaken. Genietze in China! Ik ga weer verder een pergola bouwen en tomaten plantjes in de grond stoppen.
    Gegroet, Peter


  • 13 Mei 2009 - 08:50

    Jan Wind:

    he Raoul,

    er mag wel weer eens een update komen, ik verveel me zo..
    waar zit je toch ? jan

  • 13 Mei 2009 - 15:38

    Rick:

    Hey Voske,

    Mensen kinders... euh,,, tja wat kan ik nu nog zeggen ;)...

    Respect ;)

    iig blijf gezond en blijf lekker zo schrijven (tot nu toe nog altijd interessant :D :D)

  • 15 Mei 2009 - 21:36

    Marieke En Joos:

    Ha Raoul!

    Hoe ist daar??
    Tis al even geleden sinds je laatste bericht...
    Nog steeds aan t genieten???

  • 17 Mei 2009 - 14:37

    Janita Melse:

    Hoelang moeten we nog likkebaarden?

  • 11 Juli 2009 - 10:16

    Beer:

    Was nog niet helemaal wakker vandaag: ben zo wat pictogrammen aan het bekijken en bleef me toch afvragen wat al die INCA ruines deden in China :S Voordat het besef kwam dat je inmiddels al een tijdje wat kilometers verderop zit.

    Nog een mooie tijd gewenst, kijk - geniet - ervaar - voel - ruik - leef!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raoul

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 74972

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 04 April 2016

Down under

06 December 2012 - 01 Mei 2013

Het volgende winter avontuur

12 December 2009 - 31 Maart 2010

In search for snow..

04 Maart 2009 - 01 September 2009

Mijn eerste reis

28 Oktober 2010 - 30 November -0001

Canada

Landen bezocht: