een link om al dat gebrabbel te verhelderen - Reisverslag uit Golden, Canada van Raoul Vos - WaarBenJij.nu een link om al dat gebrabbel te verhelderen - Reisverslag uit Golden, Canada van Raoul Vos - WaarBenJij.nu

een link om al dat gebrabbel te verhelderen

Door: Raoul

Blijf op de hoogte en volg Raoul

18 Januari 2011 | Canada, Golden

Na 15 dagen heel veeeel sneeuw gehad te hebben was tie daar ineens: de zon!
En omdat mn moeder al weken loopt te zeuren om foto's heb ik er maar een paar gemaakt.
Ik geloof dat ik me er exact 1x in bevind, maar als je de weg een beetje kwijtraakt in al die witte goodness, dan verwijs ik je door naar deze plek:
http://www.kickinghorseresort.com/mountain/information/trail-maps.aspx

De supermarkt heeft geen melk meer om dat alle highways in alle richtingen al vier dagen zijn afgesloten ivm lawines, maar waarschijnlijk gaan de eerste morgen weer open. En naar het schijnt is er sinds 50 jaar niet zoveel sneeuw gevallen. Niks te klagen dus op de berg, zoals je wellicht zult begrijpen. O, en misschien heb ik helaas werk; bedjes opmaken :), naja zo lang ze me betalen...

de picas:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2076461&id=1507455989&l=fd4fc6a658

Toedeloe!

(deze link is een experiment, dus als tie niet werkt, dan weet je hoe het komt en moet je me het maar ff laten weten)

  • 19 Januari 2011 - 08:17

    Michiel:

    Je bent een held, bedden opmaken :P ghehe

  • 19 Januari 2011 - 09:15

    Marieke:

    Mooie foto's hoor!!
    Ik had inderdaad van de fam. in Canada (Beaverlodge) al begrepen dat er lots of snow is....

  • 19 Januari 2011 - 09:30

    Coos:

    Vos!

    Heb afgelopen maandag ook weer gesnowboard, Bottrop, lache! In 20 tot 30 sec beneden!! ;)
    Maar:100% sneeuw gegarandeerd 24/7/52!

  • 19 Januari 2011 - 15:59

    Jorick:

    Ziet er uit alsof er redelijk spectaculair gesnowboard kan worden, doe me een plezier en laat je eens op de foto terwijl je een simpele salto achterover of een een mooie rooftop boardslide maakt.

    Aan de daken te zien moet die laatste zeker lukken :P


  • 19 Januari 2011 - 21:50

    Papa:

    gaaf, mooie foto's
    Succes met je werk.
    Liefs

  • 19 Januari 2011 - 22:33

    P En M:

    wow, the withewall, supermooi, en om naar die superbowl te lopen had ik wel een pak wc papier nodig ipv een rol! laat staan met naar beneden gaan...brrrr.
    prachtig landje daar! als je hier eenmaal bent geweest is het nergens meer leuk boarden denk ik, echt fantastisch voor je dat je zoveel sneeuw treft. enne....die bedden opmaken als tegenhanger overleef je wel toch? plezier ermee en pas op....lawine gevaar! ;) liefs mam.

  • 23 Januari 2011 - 12:28

    Greetjevos:

    Nou,nou.wat een mooie wereld,zeg!Pieter zou jeloers zijn op je sneeuwbergen!! en fijn dat je werk hebt!! ook al is het bedden opmaken,heb je weer een beetje iets anders te doen he?? liefs en groetjes van Kees en Greetje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raoul

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 75069

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 04 April 2016

Down under

06 December 2012 - 01 Mei 2013

Het volgende winter avontuur

12 December 2009 - 31 Maart 2010

In search for snow..

04 Maart 2009 - 01 September 2009

Mijn eerste reis

28 Oktober 2010 - 30 November -0001

Canada

Landen bezocht: