Plaatjes - Reisverslag uit Peking, China van Raoul Vos - WaarBenJij.nu Plaatjes - Reisverslag uit Peking, China van Raoul Vos - WaarBenJij.nu

Plaatjes

Door: Raoul

Blijf op de hoogte en volg Raoul

26 Maart 2009 | China, Peking

ja... eindelijk weer nieuwe plaatjes (khad wat ruzie met mn usbstick)

http://www.flickr.com/photos/36180966@N08/

morgen om 07:30 de boot in, 2 uur peddelen naar de overkant van het meer en dan de bus in om rond 17:00 uur in Lijiang te arriveren.

  • 26 Maart 2009 - 17:02

    Henk-Jan En Wilma:

    Ha die Raoul,

    Fijn om te zien dat het goed gaat. Wat een prachtig land. We zijn nog net niet jaloers en eten vanavond gewoon hutspot.

    Het ga je goed en geniet ervan.

    Kus, HJ & W

  • 26 Maart 2009 - 18:45

    Mama:

    hey boy, FANTASTISCH!! wat een mooie foto,s en wat geniet je heerlijk!, je zou er zo een poster van maken, jij in de woestijn of die voetstappen midden in die zandbergen, prachtig!.goeie reis maar weer enne van peddelen weet je alles van toch? je hebt in ieder geval ervaring opgedaan in de zee van vlissingen naar zoutelande!!:) dan is dit een makkie:) k,hou van je, good luck. mama.

  • 26 Maart 2009 - 20:11

    Licia:

    Weet je
    dit soort mooie plaatjes zie ik normaal op t.v of in een reisgids o.i.d
    Maar nu met jouw hoofd erbij maakt het wel extra bijzonder!! Wat is het daar mooi!

    Geniet-se
    Licia

  • 26 Maart 2009 - 20:23

    Papa:

    Hoi, net even de foto's bekeken, ik dacht dat we in zeeland al heel wat zand hadden!! Hartstikke leuk dat het zo goed gaat hoeveel Kilometer heb je nu al gereisd? Hier gaat het goed nog één dagje en dan zijn wij ook weer een paar dagen vrij:) succes met roeien jij liever dan ik, of laat je je varen?
    Liefs papa

  • 27 Maart 2009 - 10:33

    Frances:

    hee broertje!

    gave foto's zeg! echt heel vet! die tussenuren zijn goed gevuld hier in ieder geval;)
    geniet nog maar veel en dat je nog maar heel veel foto's maken mag!
    die kameel moet trouwens nodig is geborsteld worden, en die panda lijkt wel een luier aan te hebben;)

    haha ik geniet met je mee!

    dikke knuffel

  • 27 Maart 2009 - 10:59

    Kapelle:

    Raoul, in een woord: geweldig!

  • 27 Maart 2009 - 13:48

    Ikke:

    troeien ging perfect, kheb nu alleen wel 12 blaren op mn handen (kleinigheidje hou je toch he)

  • 28 Maart 2009 - 04:21

    Ron:

    The World is beautiful, and we enjoyed some of the moments Raoul experienced that in his pictures.

    Om jaloers op te worden man. Geweldig.

    Blijf posten!

    Ron

  • 28 Maart 2009 - 21:04

    Anita:

    Ha Raoul! Wat zie jij veel en wat ben je ver weg! Superleuk om je reis op deze manier te kunnen volgen. Valt me op dat je overal zo vrolijk kijkt. Je hebt het vast erg naar je zin. Enne..wat mis je nu het meest?
    Zelfs bij de aanblik van de foto's voel ik me al klein; wat moet jij dan wel niet voelen!
    God bless! Veel liefs Anita. Ben eigenlijk wel tots op je. Zelfs je luier verschoond en nu een man die een wereldreis maakt....

  • 29 Maart 2009 - 10:46

    Gerbenz:

    He Raoul, mooie foto's heb je daar lopen maken zeg! je staat er mooi op en het terracottaleger ook natuurlijk.
    Veel plezier met de rest van je reis

  • 29 Maart 2009 - 18:21

    Ria :

    Zo Raoul wat geniet jij!, en wij met je mee.
    je trip kan nu al niet meet stuk, denk ik.
    leuk om je foto's te zien, blijf ons op de hoogte houden.
    groet en geniet van het inmense land
    Takjes

  • 30 Maart 2009 - 08:11

    Rick:

    Leuke chicks zo te zien daar bij Boedha ;)...


  • 30 Maart 2009 - 09:00

    Marlous:

    Hey, zit er goed uit allemaal!! Verwonder me wel over de vroege uren die je tegenwoordig aan houdt:P Ga je die trendt voort zetten als je weer in nederland bent? Zullen vast een hoop mensen zijn die dat waarderen, haha!! Veel plezier verder!

  • 30 Maart 2009 - 09:00

    Marlous:

    Hey, zit er goed uit allemaal!! Verwonder me wel over de vroege uren die je tegenwoordig aan houdt:P Ga je die trendt voort zetten als je weer in nederland bent? Zullen vast een hoop mensen zijn die dat waarderen, haha!! Veel plezier verder!

  • 30 Maart 2009 - 09:01

    Marlous:

    Hey, zit er goed uit allemaal!! Verwonder me wel over de vroege uren die je tegenwoordig aan houdt:P Ga je die trendt voort zetten als je weer in nederland bent? Zullen vast een hoop mensen zijn die dat waarderen, haha!! Veel plezier verder!

  • 30 Maart 2009 - 09:02

    Marlous:

    sorry! Mijn comp deed raar en nu staat mijn bericht er 3x:S

  • 31 Maart 2009 - 11:53

    Nick Dees:

    Ha die Vos,

    Echt super dat je daar in de woestijn hebt kunnen lopen en overnachten. Je hebt al aardig wat gasten ontmoet zie ik op de foto's. Leuk! Over 11 dagen is er een feest van grootvader voor de familie. Ik zal je dan wel missen. Ik hoop dat het goed met je gaat en rondreizen is en blijft supergaaf!! Groetjes, Marjolein & Nick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raoul

Actief sinds 12 Juni 2008
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 74981

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 04 April 2016

Down under

06 December 2012 - 01 Mei 2013

Het volgende winter avontuur

12 December 2009 - 31 Maart 2010

In search for snow..

04 Maart 2009 - 01 September 2009

Mijn eerste reis

28 Oktober 2010 - 30 November -0001

Canada

Landen bezocht: