Het leven van de moderne ontdekkingsreiziger - Reisverslag uit Golden, Canada van Raoul Vos - WaarBenJij.nu Het leven van de moderne ontdekkingsreiziger - Reisverslag uit Golden, Canada van Raoul Vos - WaarBenJij.nu

Het leven van de moderne ontdekkingsreiziger

Door: Raoul

Blijf op de hoogte en volg Raoul

30 Maart 2011 | Canada, Golden

Ik tracht nog steeds een regelmatige update van deze blog de deur uit te doen, dus was ik van de week aan het brainstormen met welk onderwerp ik jullie dit keer eens zou verlekkeren. Vandaar de titel.

Totdat ik gisteren met mn huigenoot vanuit downtown (lees: het dorpscentrum) naar huis liep en er achter kwam dat volgende week zondag het feest is afgelopen. Het seizoen in Kicking Horse is voorbij. Nu wil het geval dat, vanwege de fantastische condities, het resort twee extra openingsweekenden heeft dus er zijn nog een paar extra dagen waar we de knieen en rug om zeep kunnen helpen met net iets te ongelukkige landingen van idiote sprongen.

Omdat ik jullie niet onnodig wil laten wachten totdat ik een lachen-gieren-brullen- verhaaltje heb geschreven om de volgende links te geven is dit alles wat ik ga vertellen.

Afgelopen week was er een soort van pow-day dus hebben we de camera's de berg maar weer is opgesleurd en al onze amateuristische kwaliteiten in de strijd gegooid om de most epic and rad video van het seizoen te maken.

Zie hier het resultaat:

En voor iedereen die al die bewegende beelden wat te gecompliceerd vind zijn er enkele stills onder de volgende link te vinden:

En: earth hour in kaarslicht, oreo cheesecake -vraag frances om het recept-, het tuinpad naar de voordeur is sneeuwvrij, de eerste apres-ski biertjes in de zon, een dagje skien, geen flauw idee hebben waar ik over 21 dagen ben, koffiebonen malen met de blender, een engelsman en een kiwi hutspot voorschotelen, aan iedereen vertellen hoe een verschrikkelijke hekel ik aan mn werk heb, kampvuur met gitaarmuziek, bijna een fatsoenlijke goggle tan, de allerlaatste sneeuwdump en dus pow-day van het seizoen!

• 31 Maart 2011 - 11:26

Petra:

Cool! Geniet van de laatste dagen!

• 31 Maart 2011 - 14:55

Licia:

Wouw, raar idee dat jij midden in de sneeuw zit en wij in t-shirt buiten.
    Geniet maar van die mooie wereld.

liefs
    Licia

• 31 Maart 2011 - 19:32

Kapelle:

Hoi Raoul, over 21 dagen is het pasen. Misschien kun je daar iets zoeken om het mee te vieren?
    Of een retourtje Israel.......

• 04 April 2011 - 20:15

P En A:

hey boy, fijn dat alles oké is! en nog steeds sneeuw! het kan niet op!
    hier inmiddels prachtig vroeg voorjaar weer. al heerlijk van de zon genoten!
    we genieten mee van je foto,s en filmpjes. gaat super goed he!
    zijn benieuwd naar je vervolg.
    goed afscheid gewenst. liefs vanuit m,burg