Omdat ik te lui ben om een verhaal te typen. - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Raoul Vos - WaarBenJij.nu Omdat ik te lui ben om een verhaal te typen. - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Raoul Vos - WaarBenJij.nu

Omdat ik te lui ben om een verhaal te typen.

Door: Raoul

Blijf op de hoogte en volg Raoul

26 Juli 2009 | Bolivia, La Paz

Ola amigo´s

misschien hadden jullie ze al gevonden maar heeeeeel lang geleden heb ik de fototjes geupdate.

check ze hier: http://www.flickr.com/photos/36180966@N08/sets/72157621059775516/

Ik zit momenteel in de bergen in Bolivia en hoop morgen de zoutvlaktes in ditzelfde land te gaan verkennen.

Als ik weer genoeg inspiratie heb voor een leuk verhaal dan zien jullie die wel weer verschijnen.

Vos

• 26 Juli 2009 - 21:28

Petra:

leuk om toch wat foto's te zien, alhoewel foto's zonder verhaal niet echt zijn natuurlijk.
    Ik denk dat als er dan toch porters mee waren, ik hen liever mijn bagage liet tillen dan die (enigzins overbodige??) tent e.d?
    Ben ondertussen erg benieuwd naar het verhaal bij deze mooie foto's! Bijzonder die ruines, verloren stad, enz! Het ziet eruit alsof er zo een film opgenomen kan worden ;)

• 27 Juli 2009 - 08:29

Maartje.:

Heel gaaf al je foto's te kunnen bekijken. Gaaf hoor dat je het ook daar naar je zin hebt. je plannen voor komende tijd zien er ook leuk uit. Geniet ervan en super dta je zoveel foto's maakt.. tis teveel om te onthouden anders.

Liefs Maartje.